tisdag 6 maj 2008

Lista

Namn: Jennie
Födelsedag: 24November
Hemstad: Uppvuxen i en äkta byhåla. Fränsta
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Mörkbrunt
Längd:170
Högerhänt/Vänsterhänt:Högerhänt
Värsta ovanor:
Stjärntecken: Skytt
Skostorlek 40
Är dina föräldrar skilda: Nej
Skor: För det mesta mina K-Swiss skor eller tofflor
Svagheter: Alldeles för osäker på mig själv i vissa situationer
Rädslor: Ormar och ensamhet
Mål för året:Gå ner i vikt och bli odelat lycklig
Det första du tänker på när du vaknar: Kan jag snooza en gång till?
ANTAL
Antal personer du kysst: Vet faktiskt inte. Kommer inte ihåg.
Antal förhållanden: 2
Antal syskon:3. 2bröder och en syster.
Antal piercings: 2 i öronen och en i naveln(har dock tagit bort den i naveln pga infektion, men ska göra en ny snart)
Antal tatueringar:0
FRAMTIDEN
Namn på barn: Irmelin och Algot
Vad vill du bli när du blir gammal: Frisk och lycklig farmor/mormor
Drömjobbet:Som det känns just nu så har jag redan mitt drömjobb(eller inte riktigt, men med en egen klass så har jag det)
FAVORIT
Mat:Grillat
Sport: Ingen alls. Jag gillar inte sport.
DjurHund/katt
Glass: Mjukglass
Godis:Choklad
Låt: Finns många på den favoritlistan
Nummer:27
Tuggummi: Extra
Helgdag: Lördagar
Årstid:Sommar
Tandkrämsmak: Colgate white
Radiostation: The Voice(när det är Vakna! med the voice)
HAR DU NÅNSIN
Varit kär: Ja!
Blivit dissad:Ja
Rymt hemifrån:Nej
Föreställt dig ditt ragg naken: ???
Skolkat:Det har förekommit frånvaro ja.
Sovit utomhus? Japp. Var på överlevnadsutbildning och sov under granris
Gråtit i skolan:Jodå
Spytt i skolan: Nä, men svimmat
Velat bli modellNej, har inte riktigt dom förutsättningarna =)
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag:Ja, massor av saker
Sett en död människa:Nej
Druckit alkohol:Ja
Använt droger: Beror på vad som räknas som droger? Alkhol?
Ätit sushi:Nää..
Retats: Ja, man har inte alltid varit snäll mot alla.
THIS OR THAT
Cider eller öl: Cider
Pepsi/cola: Inget. Gillar inte kolsyra
McDonalds/burger king: Burger King
Kärlek eller sex:Kombinerat
Choklad/vanil:jChoklad
Jordgubbar/blåbär:Jordgubbar
Kött/veg:Kött
TV/Film :TV
Gitarr/trummor:Gitarr
Adidas/nike:Nike
Kinesiskt/mexikanskt lr Tacos..?Kinamat!
Kakor/paj:Paj
Mtv/vh1: MTV
Blind/döv:Döv
KAN DU
Gå ner i splitt?Nä verkligen inte!
Skriva med båda händerna: Ja, det kan jag faktiskt, men det är ju inte lika snyggt med vänster så klart.
Vissla:Nja, ganska dålig på det då
Blåsa en bubbla:Ja
Ha dina ögon i kors:Ja
Nudda näsan med tungan:Nej
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Mamma
Du pratade med:Pappa
Du msnade med:Jenny
Du kramade:Bettan på jobbet
Du skällde på:Nåt barn på jobbet.
SENAST DU
Skrattade en stund:Idag när ett barn skulle lära mig att rocka med en rockring.
Grät: Igår typ.
Filmen du såg:American Gangster. Skitbra film!
Tuggade tuggummi: Fredags
Drog ett skämt:Jag skämtar varje dag
VAR ÄR DU
Vad ser man utanför ditt fönster: Grannens hus, en flaggstång och en massa träd
Lyssnar du på musik nu: Nej
Vad har du på dig: Mysbyxor och en röd/rosa tröja med dödskalle på.
Vad är det på din musmattaHar ingen
HAR DU NÅGONSIN
Blivit kalla hora:Jodå..
Haft sex:Ja
Ljugit om din ålder: Ja
Bråkat utan anledning: Ja tyvärr
HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol: Ja
Rökt Ja
Shoppat: Ja
Skejtat: Nej
Bakat: Ja
Motionerat: Ja, det gör ju jag och J nästan varje dag!
Promenerat, ja
Solat Suttit ute i vårsolen

Inga kommentarer: