onsdag 28 maj 2008

Solen har hittat rätt igen. Den lyser så fint på himlen!
Jag lövar att vara hemma. Önskar vissa stunder att jag kunde vara hemma jämt. Sitta ute och läsa, sola, bli brun och sånt där.
När det blir höst igen vill jag jobba för då har jag ändå inget bättre för mig.
Var till M och lämnade lite paket förut. Hon fyllde år igår, när jag var å "avpungade"P, så det blev fika idag istället.
Om en stund ska mamma köra mig till J. Vi ska ut på prommis i fina vädret. Jag fick min nya stegräknare idag + en hand- och nagelkräm, en anti-cellulitkräm och borste till krämen och till sist ett läppstift.
Jag ska se hur många steg jag tar idag och hur långt jag går. Den är så smart att den räknar ut kaloriförlust oxå.
Hejja min nya stegräknare!
Jag önskar att det kunde släppa lite snart och man kunde känna en viss förändring i kroppsformen. Jag kämpar på. Enträgen vinner vet ni!

Inga kommentarer: