lördag 24 maj 2008

Jag måste erkänna en sak.
Jag har haft en människa av manligt kön i min säng inatt.
Det är sant. Han Har sovit nära mig hela natten och jag har hört honom andas.
Det är lilla M som sovit över.
Jag var så glad. Pappa Ö kom och lämnade honom här hos mig igår eftersom L jobbade på skolbalen. Ö var sugen på att åka och fiska så bonusmoster(jag) ställde självklart upp.
Vi lekte en stund och sedan åt vi välling och satte oss framför tv:n.
Han somnade direkt.
Jag tog med mig lilleman upp och la mig och tittade på tv. Somnade till jag också en stund. På senkvällen kom Ö och frågade om M fick sova kvar så slapp vi väcka honom.
Självklart!!
Imorse 5,30 började M skratta och prata med mig. Han är så söt den lilla krabaten.

Idag har jag varit och gett kusinsonen E sin födelsedagspresent. Det är en vecka för sent, men det gjorde inget sa han.
Ska snart åka till S.vall med L, Ö och M. Vi ska gå ner till stan och lyssna på Rod Stewart. Han spelar där ikväll.
Vi är dock för snåla för att betala inträde så vi ska stå utanför och lyssna på musiken bara.
Imorgon ska jag göra ett försök att hitta ett par nya skor.

Inga kommentarer: