lördag 17 maj 2008

I snart en vecka har jag inte kunnat sova. Jag sover max 3-4timmar per natt.
Jag lider av kronisk trötthet, men om jag lägger mig kan jag inte sova.
Somnar till direkt, men vaknar efter några timmar och sen är jag vaken till och ifrån hela natten.
Det beror säkert på allt som hänt nu och eftersom jag mått lite halvtaskigt en tid så blir det nog inte bättre om man inte gör något åt detta snart.
Vad ska man göra?
Jag försöker hålla igång hela dagarna. Jag jobbar extra så mycket jag kan. Jag åker och hälsar på mina kompisar. Jag prommenerar och jag datar. Visst,som jag sa. Jag lider av kronisk trötthet, men sova kan jag inte.
En klubba bredvid sängen och ett slag innan man landar på kudden kanske? Hehe, nä skämt å sido. Det är nog inte bra att må som jag gör.
Ska fundera över detta inatt när jag ändå inte sover.

Inga kommentarer: