fredag 30 maj 2008

En ny dag med nya problem.
Måste åka på Ica och köpa en rakhyvel. Min har blivit så slö så när jag ska raka benen så får jag tälja bort håren och riskerar ta med mig halva benet också om jag skulle slinta.
Nä, det går inte. Ny ska det vara.
Solen skiner och skiner och det är ju så underbart skönt!
Måste köpa en ny solfaktor också. Lite starkare till axlarna och tillisarna. Man bränner ju det som står ut mest. hehe.
Ska åka till S.vall idag igen. Kan ni fatta hur många gånger jag varit dit den sista veckan. Idag ska jag dock vara en snäll lillasyster och köra ner storebrors bil på verkstad. Sedan ska jag vackert vänta tre timmar på att den ska bli klar också. Tur att det är nära till Ikea så kan man gå runt och småglo där.
Vill verkligen köpa en ny klänning. En sån med rynkor över tillisarna. Vet dock inte om jag skulle passa i en sån, men jag vill ändå ha en. Vifår se vad kassan räcker till idag.

Inga kommentarer: