söndag 18 maj 2008

Jag har så underbara vänner.
Idag var jag och J ute och gick en sväng.
När vi kom hem hade hon plockat ur sin garderob(alltså inte plockat ur den precis då, men hon tog fram påsarna som hon samlat kläderna i) och så fick jag ta en titt om det fanns något som passade på mig.
Jag hittade lite tröjor, linnen och nån kjol.
Jag hjärta dig J! Du e så snäll!
Ska nog dra på mig kjolen och nån tröja imorgon. Får se vad vädret säger.
Nu ska jag äta lite tårta som blev kvar sen idag( vi firade min bror som fyllt år, han bor i Örnsköldsvik så man får passa på när han är hemma).
Det var min absoluta älsklingstårta idag
Gräddtårta med annanas och marsan i fyllningen och så krossade punschflaskor i grädden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi är glad att de kommer till användning ju! :) Kul att du tyckte om det :)
Kraaaaaaaaaaaamis

Anonym sa...

just ja, nä blidde ingen hage gjord, makkan hade ju fotbollsmatch han kom jag ju på! så vi ska ta den nån annan dag, är ingen super brådska heller så.. :)