måndag 26 maj 2008

Idag spenderade jag två timmar ute i det fina vädret. Det får jag bittert ångra nu på kvällskvisten kan jag lova.
Jag har så ont i mitt skinn. Det har tagit en vacker ton av illröd/rosa.
Var ute på rast med ungarna idag och lekte. Jag var förste gungputtare. Puttade i cirka 45minuter innan jag blev less på alla som skrek högre hela tiden.
Gick och satte mig på en bänk och tittade på så ingen slog sig eller kastade sand och sånt istället.
På denna bänk satt jag ytterligare 1timme och det var sol till och från hela tiden.
Tänkte inte mer på det. Det hettade så klart, men det gör det ju i solen.
När jag så kom hem kände jag att det gjorde ganska så ont i pannan. Det sved ganska duktigt.
Jag tog mig en titt i spegeln och hej och hå.
Där stod en tomat! Jag har brännt mig på pannan och på kinderna.
Har fått smörja in med Aloe Vera nu och hoppas det ser bättre ut imorgon annars får jag göra stan i en röd ton.
Det återstå att se efter en natts sömn.

Inga kommentarer: