fredag 23 maj 2008

Jag är verkligen urusel på att hålla mig till det jag planerat.
Jag skulle gå tidigare till jobbet.
Jo, hejsan! Nu börjar jag om en timme och har inte gjort nånting ännu. Sitter fortfarande vid datan och lyssnar på min senaste skiva Flo Rida´.
Den var inte så bra som jag hade hoppats. Fanns bara två, tre låtar som var bra och de spelas redan på tv.
Ska göra ett nytt försök att ta mig till jobbet nu och få något vettigt gjort där.
Chefen går inte att få tag på som vanligt heller. Nog därför jag sackat efter.

För att hoppa till något helt annat.
Jag är så sugen att dansa. Jag dansade lös här hemma förut, men detär ju inte alls samma sak som att vara på ett riktigt packat dansgolv och dansa till ruggit bra musik. Det är lite mer än två år sen sist, men vi får se om och nr det blir nästa gång.

Inga kommentarer: