onsdag 21 maj 2008

Idag skulle jag vilja ha några timmar extra på dygnet.
Jobbar fram till 14 nu sedan ska jag och mamma sätta oss i bilen och köra till S.vall.
Vi ska hämta upp L och lilla M sen drar vi ut på Ikea och Boom för shoppingrunda.
Då det ekar tomt på kontot så blir det nog inget inhandlat för min del, men jag vet också att jag är sämst på att åka iväg och inte handla nåt.
Nån liten påse lyckas alltid haka sig fast på min arm. Hur är detta möjligt?
Min största fiende i världen är mitt kreditkort.
Jag handlar en del på krita, men aldrig för mer än nån hundring. Många bäckar små dock.
Fast det skall tilläggas att jag aldrig handlat för mer än 350kronor på kredit och det har jag råd att betala när notan kommer.
Ja, det blev en parentes.
När vi så varit på shoppingrunda ska vi väl äta oss lite middag och åka hem till L.
Sedan ska vi återvända hemåt och det är en timme med bil. Kommer bli sent som vanligt, men säkert riktigt roligt.
Får väl se om jag lyckas komma hem tomhänt eller ej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det va en riktigt trevlig eftermiddag i birsta idag. Vilken tur att din snälla mamma bjöd på glass oxå, verkligen fulländad dag då :) KRAMEN //L