lördag 27 september 2008

Unge sover ute och jag sitter vid datan.
Lite ledig tid.
Jag är barnvakt till lilla M.
Gullungen har sovt hos "moster"Jennie inatt.
Vi spenderade förmiddagen igår på ikea. Jag köpte faktiskt en barnstol så alla mina barn som kommer och hälsar på kan nu sitta i en egen stol när de ska äta mat.
Vid 12tiden packade vi in oss i bilen och åkte hem till mamma L och pappa Ö.
Där packade vi väskor och påsar innan vi fraktade oss vidare till Byhåla.
Vi spenderade resten av dagen med att mysa, leka och skratta en massa.
Imorse klockan 7 slog ungen upp sina underbara blå och ställde sig upp i sängen och skrattade lite. Han pratade en oförstående ramsa och jag plockade upp honom och vi låg i min säng och myste en halvtimme innan M ansåg att natten var över och vi klev upp.
Nu har vi lekt och varit på affären.
Lilla ungen somnade i första affären och ligger nu i vagnen utanför och snarkar och sover.
Ikväll ska jag också vara barnvakt. L och Ö ska ut på party och jag tar hand om deras skatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hohoooo.... :) Gör du? Å inte fick ja nå svar på min fråga i nån kommentar heller ;P
Men nu är ju helgen slut så.
Ha du gjort då?

idag ska vi på dop :)

Promma i veckan?
Kramkram