tisdag 30 september 2008

Ikväll har jag varit till Nagelfrun och gjort mig vacker. Blev riktigt snyggt med svarta tippar och silvriga "nitar" på kanterna.
Nu ska jag göra mig redo för att titta på Top Model i sängen och bara mysa med mig själv. Har liksom inte så mycket att göra känner jag.
Imorgon ska jag börja min kurs i Active Parenting.
Vet ännu inte vad kursen går ut på, men jag vet att när jag är klar ska jag själv leda liknande kurser för föräldrar.
Kommer sakna att inte vara på jobbet faktiskt. Ganska nördigt, men det är sant. Att inte få vara med ungarna och med jobbarkompisarna.
Jag hjärta dom alla!
Nu måste jag skynda. Top Model har redan börjat!

1 kommentar:

T e s s i. sa...

hej snyggve! vill faktiskt se kort på naglarna... kommer du neråt nått snart, hann ju inte prata nästa alls sist.