söndag 14 september 2008

Som vanligt när jag har tråkigt så letar jag reda på en lista.
Läs gärna och gör en likadan om ni har lust.

5 platser där jag har bott:
(i ordning)
1.Gissjö
2.Fränsta(Byhåla)
3.Ånge(-st)
4.Stockholm

5 jobb som jag haft:
1.Städare
2. Ica nisse
3. SJ (biljetter, trafikstörningar, företag, utland, you name it)
4. Dagis(oj förlåt) Förskollärare
5. Lärare

5 saker i min handväska:
1. Läppvalla i miljontal
2. Handcreme
3. Fickspegel
4. En laddningskabel till laptopen
5. Ögonpenna

5 saker i min frys:
(det är faktiskt mammas, men det får duga)
1. Bröd
2. Fläskotletter
3. Vitlöksbröd
4. Glass
5. Hjortronsylt

5 saker i min bil:
1. Cd-skivor i drivor
2. Ett par örhängen
3. En massa massa sand och grus(eftersom det är skandalöst länge sedan jag städade)
4. Billaddare till mobilen
5. Kläder

2 kommentarer:

Bubblan! sa...

gulligt att du bott i fränsta....där har jag min barndoms glada minnen.

Anonym sa...

Hejhej! :) Men va fiiin bloggen är :)