måndag 15 september 2008

Jag dog en stund ikväll. Det är nästan sant.
Idag skulle jag och Mallibrallan ta en krafttag mot sundare livskvalitet.
Därför skulle vi bege oss och träna.
Eftersom jag var på kurs i helgen när lilla A fyllde sitt första år så passade jag på att gratta innan träningen.
När jag kommer dit får jag veta att Mallan glömt att pappa Basshunter hjälper sin syster att flytta. Hjälp! Jag ska på träning själv.
Jaja, Vi grundade fint med tårta och en liten kaka sedan åkte jag till träningen.
Hej och hå! Det var mer än 3 år sedan jag var där sist, men några av stegen kunde jag minsann fortfarande.
Jag sprang, hoppade, gjorde alla typiska aerobicssteg och hängde med i 12 av 123 steg, men roligt var det och svettades gjorde jag.
I loved it!
Nu längtar jag redan till nästa gång.
Hejja mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va duktig du är! Jag tror inte jag skulle gått och tränat ensam faktiskt! Hejja dig!