tisdag 2 september 2008

Håll i hatten!!

Ja, ni ser själva.
En tjejfest kan inte bli annat än lycka!



Mallibrallan, jag och SnyggaSara kramas lite framför kameran. Så gör ofta tjejer på fest.
Detta var även mitt under en av våra fina dansa-i-vardagsrummet-danser.


En liten bild på mig i mitt långa hår.


Jag och bästaste Mallibrallan myser


Mallibrallan i hård ravedans. En stark grogg gör susen på dansmovesen. Min idol och danspartner.



Jag gör en Pose innan det är dags att packa in alla i silverbåten till krogen.

Hurra för alla tjejor som var med. Vi hade ju bara för roligt. Jag längtar redan till nästa gång och då tar jag av mig körhatten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejhej :) Jag vill se bild på dig med brillorna :)

Hua, vi ska ha fotografering vi med nån vecka efter att jag kommer hem från turkland, HOPPAS man fått färg så man ser frisk ut åtmistonde..... hatar de där korten..hua..... :( Med lite tur gömmer jag mig mde ett barn i famnen haha,... kraaam