lördag 6 september 2008

Har just kommit hem från Mittmarken.
Det är en höstmarknad vi har varje år uppe vid Svergies mittpunkt. Det är så trevligt och mysigt.
Jag har strosat runt med mamma och moster i alla marknadsstånd.
Jag köpte ett par oäkta foppatofflor för 75:-
Tre par gardinlängder för 150:-, 140:- och 125:-
och en handduk till köket för 60:-(en sån man sätter fast i ugnshandtaget)
Nu är jag trött i både kropp och själ så det får bli en liten vila på sofflocket en stund.
Lite senare ska jag till Munkan och träffa L och M igen. Vi ska bara umgås en stund innan de ska iväg på någon middag med alla som jobbat på Mittmarken idag!

1 kommentar:

Anonym sa...

ååååh va jag längtar tills jag kommer hem å ska få fixa till håret!! ser för bedrövligt ut just nu.... hua. Nä så då blire brunt igen :) hihi.. ditt hår är sååå fint!!