söndag 28 september 2008

Helgen är över och imorgon börjar det om igen.
Har haft lite bloggtorka. Inte haft något direkt att skriva, men men. Kanske blir bättre nu.
Har hänt en del saker sista tiden som gör att jag inte vet riktigt någonting om mitt liv.
Idag var jag, L, Ö och M på ikea. Jag köpte lite gardinstänger och en liten lampa.
Sedan var jag in på Intersport och köpte två nya träningslinnen.
På H&M hittade jag ett par träningsbyxor, vantar och nya underbyxor.
Middag blev det på ikeas restaurang. Det är faktiskt god mat där.

Jo, jag måste berätta lite om de saker jag lyckades köpa på torsdag och fredag också.
På torsdag handlade jag en make up borste, highliter och en foundation på Make Up Store.
På fredag lyckades jag svira in på Gina och inhandla ett par jeans, benvärmare, linne och en scarf.
Ja, som sagt. Även denna helg gick i shoppingens tecken. Alltid lika trevligt.
Ska lägga in lite bilder, men glömde kameran så det kommer imorgon.

Inga kommentarer: