onsdag 17 september 2008

God morgon. Här sitter jag på jobbet med ont i magen.
Den är stor som en ballong. Har mensvärk.
Jag var så förvirrad imorse att jag först tog på mig ett par strumpor med det störta hålet genom tiderna på hälen. Sedan fortsatte jag med att nästan helt glömma att ta med mig blöjor(ja, jag kallar bindor så, alltså jag har INTE läckage). Så går jag till jobbet till slut med andan i halsen eftersom jag är sen. När jag gått 200 av de 300 metrarna till jobbet tycker jag allt är så svajjigt. Jag känner mig nästan yr.
Ja, God Morgon yxskaft. Jag har inga glasögon eller linser på mig. Jag är ju nästan halvt blind. Bra jobbat. Eftersom jag även är sen så kan jag inte vända utan nu sitter jag här. Ska ringa mamma strax så får hon gå förbi med dem när hon travar till jobbet.
Ja, det var min morgon mellan 05.32-06.00

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi hur gåre med linsandet? :)
Efter ett tag kommer du oxå kunna sätta in dom utan att ha en spegel ;) Fick göra de en gång faktiskt, gick hur bra som helst de :)
Skönt å träna förstår jag?
Ska åka å mocka skit å rida nu jag med, får bi min träning det :)
Sen skulle Blirren behöva komma ut oxå..
Göra i helgen då? Å när ska vi promma trO?
Kramkram