onsdag 3 september 2008

Idag tog jag ut lite komp. Mår lite illa. Har ont i huvudet och känner mig konstig.
Tror det kan bero på att min hjärna är inte van att se normalt så med brillor på blir jag nästan vimmelkantig.
Har jobbat på som bara den idag. Hunnit med planering och husmöte också.
Känner det som jag jobbar i två fiende läger ibland.
Fritids vill inte överlåta tid på mig till skolan, medan skolan tjurar över att jag missar en hel del viktiga träffar på eftermiddagarna.
Jag försöker verkligen blidka alla, men det går inte. Nu har jag i allafall jämkat. Fritids får överlåta 1,5timme av planeringstiden till skolan och skolan får avvara mig varannan torsdag.
Bättre än så blir det inte, men jag tyckte det det var en ganska bra lösning.
Nu ska jag lägga mig och dö på soffan en stund.

Inga kommentarer: