söndag 7 september 2008

Igår var en ganska mysig dag och kväll.
Jag var som sagt på mittmarken och shoppade i stånden(hur skriver man detta utan att man först ska tänka på en snopp, eller det kanske bara är jag som gör det?).
Sedan åkte jag hem, slog igång Harry Potter och sov ända till sluttexterna.
Vaknade upp, bytte kläder och frog till Munkan. Hälsade på L och satt och pratade en stund. Så skulle hela familjen Med L,Ö och hennes mamma, Roger och Leomojäng åka bort på middag. Jag hade sån tur att L lånade ut sin unge så jag tog med mig M hem.
Vi lekte med bilar, jagade katten(eftersom M är allergisk så fick han jaga och jag fick klappa) och fikade saft.
Sedan hade vi myspys i soffan. M åt välling och jag tittade på tv. Så la jag ungen och låg och luktade på hans hand och hår i 20minuter sedan gick jag ner och fikade äppelkaka.
Vid 21 kom L och Ö för att hämta sin bortlånade son. De åt äppelkaka och sedan pratade vi en stund innan det var dags att packa sovande unge i bilen och åka hem till skogen.
Nu ska jag äta lite frukost och titta på komediserier på 3:an.
Har redan avverkat tre avsnitt av Dr Phil.

Inga kommentarer: