torsdag 18 september 2008

Jag har bestämt mig för att börja titta på en serie.
Alla snackar Gillmore Girls, OC, One Three Hill och Desperata hemmafruarna. Jag tittar inte på någonting.
2½men tittar jag på, men inte varje gång det sänds.
En del har följt VARJE avsnitt av en serie i flera år.
Jag började med Lost och var ganska duktig ett tag, men så hände en massa saker och serien hamnade i glömska.
JO, just det. När Dawson´s creek gick så såg jag faktiskt ALLA avsnitt av den serien. I loved it!
Nu ska jag bara komma fram till vilken jag vill titta på denna gång. Knepig fundering, men den kvarstår. Tror det blir One Three Hill.
Nu ska jag bara hitta någon som har dem så jag kan börja titta.
Någon som har eller vet någon som har dem?

1 kommentar:

MADELEINE sa...

Hallå där.. d var inte igår :-o
hehe, håller med dig.. jag följer INGEN serie.. har tänkt att börja med någon men vilken?? :-o
Hoppas allt är bra med dig!!