torsdag 18 september 2008

Jaha, Här sitter jag med linser på.
Det gick riktigt bra att kasta in dem idag. Allt var klart påmindre än 10minuter.
NU sitter de i mitt öga. Det kliar, känns lite suddigt och inte speciellt bra. Är jag bara ovan eller ska det är det något fel?
Sitter säkert nåt litet Pusselhår på linsen som nu glider runt i ögat och irriterar.
Jag ska inte ge upp ännu, men lite känns det som att det kanske inte riktigt är min grej med linser.
Jaja, Vi får se.
Nu ska jag snart börja packa min väska inför helgen.
Det känns lovely att få träffa Tessi, Tuvan, Mary och Loppan.
Jag har dock lite ångest. Jag har inga pengar. Vad ska jag ta mig till?
Jag menar allt kostar ju. Vi ska äta ute någon kväll, frukost, ja, men allt.
Får se om jag får äta min lyxiga middag på dinken helt enkelt.

1 kommentar:

Anonym sa...

ögonen har nog inte vänjt sig än, men blire inge bättre tycker jag att du ska testa en annan sort. kan vara så att den sorten du har inte passar just dina ögon :) vad har du för sort?

ha så kul i sthlm :)
kramkram så ses vi till veckan :)