söndag 1 juni 2008

Om en timme ska jag gå ner till kyrkan.
Ska faktiskt gå på gudstjänst idag. Kommer knappt ihåg när jag var där sist.
De läser upp namn på de som gått bort under månaden så de ska läsa upp Linus namn.
Bli dock en hel del besök i kyrkan nu framöver.
Först idag då. Sen blir det på skolavslutningen den 13/6.
Så blir det begravning den 18/6.
Önskar dock att man fick gå till kyrkan av en roligare anledning.
Solen är lika vacker idag som de föregående dagarna. I love it!
Ska genast åka ut till stugan efter kyrkan och lägga mig platt på rygg och läsa i min bok.
Har kommit fram till att det är första gången på säkert tre årsom jag är riktigt sommarbrun igen. Har inte varit någon toppensommar de senaste året och sen har man inte kommit sig utsärskilt ofta heller, men det blir det ändring på nu!

Inga kommentarer: