onsdag 11 juni 2008

Ännu ett möte att lägga till handlingarna.
Har haft APT på jobbet.
Jag kände mig ganska off så jag tänkte efteråt att jag tror inte jag sa mer än fem meningar på hela mötet.
Kändes ganska skönt att bara sitta stilla och lyssna för en gångsskull. Inte tusen saker som gjorde mig irriterad så jag måste öppna min trut och lägga mig i.
Nä, det enda jag tillade var att jag ville lägga in ALLA höstens APT:n redan nu.
De ska baske mig inte styras av en massa yoga, hundkurser och annat trams.
De får faktiskt planera sina aktiviteter utefter hur jobbet ser ut.
Detta är något somstört mig lite denna termin.
Nä, jag kan inte på tisdagar för då har jag hundkurs och jag kan inte på torsdagar för då är det Yoga. Detta har vi betalat dyra pengar för.
Jaja. NU är den tiden förbi.
Ska man inte närvara nu så får man ta ut komp så är det.

Har varit igång sedan 5 imorse. Känner mig fruktansvärt seg och trött. KOmmer nog falla in i medvetslöshet efter middagen.
Nya tag imorgon. På fredag är det skolavslutning! HUrra!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe själv så går jag oxå på hundkurser å sånt, å de har oftast infallit då vi haft apt, men då åker jag från apt'n tidigare.. =P