måndag 2 juni 2008

Jobbat idag.
Det var ju så fruktansvärt varmt ute så man kan ju knappt finnas till.
Jag och J fick ta vår prommis något senare idag än vad vi brukar. Annars hade vi nog svettats bort.

Hade löneförhandling med chefen idag. Det blev nästan som jag ville så när som på hundra kronor, men som sagt. Det blir en ny löneförhandling igen till jul och då kan man komma ändå lite högre.
Ska jobba extra imorgon. Jag tar varje tillfälle jag kan få nu att få jobba in några extra timmar. Mest för att till hösten kommer det inte bli några extra timmar att lägga på kompkontot. Då jobbar man ju heltid och inte kan man komma upp något just över det då.
Nä, det gäller att jobba och jobba och jobba nu så man får en bra bank att ha i framtiden.

Annars är jag i det stora hela nöjd med kommande höst. Jag har fått ett bra lönelyft. Jag har ett ganska bra schema som jag ska jobba på. Jag ska jobba med folk som jag tycker om. Ja, det kommer nog att bli bra det här.

Inga kommentarer: