onsdag 18 juni 2008

Jag har blivit utmanad!

Utmanad av Jenny!

REGLER:Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn...
Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...

1. Jag kan inte sova om musik spelas på radio eller tv så jag hör. Det är helt omöjligt.
2. Jag måste diska min disk i en viss ordning(när jag nu handdiskar). Glas, tallrikar, ev andra glasföremål som tillbringare eller dylikt, bestick och kastruller. Ligger inte disken i den ordningen så måste jag tömma ut allt vatten,plocka upp all disk och lägga ner den i rätt ordning.
3. Jag måste ställa klockan på morgonen så jag kan snooza minst en gång (jag avsätter tid till detta på morgonen).
4. Jag kan inte slå av bilen och låta vindrutetorkarna stanna på mitten av rutan.
5. Jag kan inte få schampo i ansiktet när jag duschar(jag lutar mig bakåt så nacken nästan går av). Jag tror alltid att det ska hamna i ögonen och då får jag panik.
6. Om jag bäddar i rena lakan i sängen så måste jag bädda hela sängen(alltså riktig bädda som man gör på morgonen) innan jag kan bädda upp igen och lägga mig. Detta gäller även om klockan skulle vara 3 på natten.

Jag utmanar:
Fade
Tessi
Maria

Inga kommentarer: