söndag 15 juni 2008

Det är så tråkigt väder ute så jag tror jag bara går och lägger mig igen.
Fast nej. Det ska jag inte.
Hade faktiskt tänkt städa och greja klart lite idag.
Allt ska bli fint och snyggt.
Sedan ska jag titta på en Beck film och klämma i mig den där 200grams chokladkakan Jess köpte till mig igår.

Min mun är mer svälld än någonsin tidigare. Min läpp är alldeles svampig(till konsisitensen liksom) på insidan av alla blåsor som nu växt ihop till en enda stor.
Jag har fått en nypå utsidan av läppen och den under överläppen är inte heller så skön.
Jag har iallafall fått tag i någon form av bedövningsgel som jag sprutar in i munnen för att överhuvudtaget kunna äta.
Eftersom det är virus så kan man inte få någon medicin heller utan det är bara att vackert vänta tills de behagar försvinna av sig själva.
Surt och smärtsamt.

Inga kommentarer: