fredag 27 juni 2008

Idag skulle jag få sovmorgon.
I vanliga fall rbörjar min klocka spela en melodi vid 5, men idag skulle den vara tyst ända till klockan 6.
Jag sov och sov och hade det så skönt.
Klockan ringde mycket riktigt 6 och jag snoozade, men 2minnuter senare började den föra liv igen(dock inte på samma sätt som vääxkningssignalen). Jag fattade först ingenting, men så insåg jag att det ringde klockan 6,03.
Det var S på jobbet som ringde och frågade om jag skulle hinna vara på jobbet till 6,30 eftersom hon försovit sig.
Jösses!
Ja, men jag är ju snabb som en iller så okej då.
Jag svingade mig ur våningssängen och gjorde mig superklar på 7minuter och körde till jobbet.
Jag var här 6,26
Insåg dock när jag kom fram att jag glömt att tvätta ut ögonen riktigt så jag fick göra om här, men nu är jag redo för dagen!
Slutar 12 idag och det verkar bli toppenväder!
Hurra!

Inga kommentarer: