tisdag 10 juni 2008

Har haft möte på skolan idag.
Under delar av detta möte ville jag ta tillbringaren som stod på bordet, tömma innehållet över en av deltagarna och sedan storma ut därifrån.
Nu är jag en relativt sansad person i sådana sammanhang så jag lät bli.
Jag stod däremot på mig och såg till att människorna ifråga INTE skulle få sätta sig på mig och tro att de ska vara någon slags chef över mig till hösten.
Det hela är så förbenat invecklat så jag kan inte ens börja förklara vad som låg bakom våran diskussion.
Kanske tar det en annan gång när jag inte är så upprörd.
Som tur var fanns det fler på mötet som var inne på samma linje som jag.
Till slut hade även chefen fått nog och sa ifrån med besked.
Ville de inte ha min och de övrigas hjälp till hösten fanns det andra som gladeligen tog emot oss.
Just nu känner jag att de kan gott bli utan hjälp. Jag gå hellre till de andra och hjälper till.
Jaja. Diskussionen är inte över ännu. Känns som det bara har börjat. *Suck*

Inga kommentarer: