måndag 9 juni 2008

För att summera helgen måste jag gå tillbaka till torsdag.
Torsdag
Jag åkte och tittade på Jess när hon tog studenten. Vi tågade hem alla till hennes mamma där det bjöds på fika i olika former. Det var ju gott så det förslog.
Vid 18tiden packade jag in mig i bilen och körde de ynka 50milen till storstan och var väl framme strax innan 23.

Fredag
Jag åkte till Farsta och köpte mig en ny bikini. Det var ju cirka 250grader varmt inne i centrum, men jag hittade iallafall två bikini-underdelar och en överdel.225:- för allt. Bra pris!
Badade för första gången denna sommar. Det var så underbart skönt.
På kvällen hade vi bestämt oss för att spela kubb och grilla korv på uteplatsen. Det gjorde vi också, men det som i början skulle vara ca 10pers blev nog det dubbla innan klockan blev midnatt.
Vid 2-tiden tackade jag för mig och somnade hemma i soffan, men de andra höll ut riktigt länge.

Lördag
Vilade större delen av förmiddagen.
På eftermiddagen letade vi oss ut till Hammarby sjöstad och nåt steakhouse där vår kompis Jonas firade sin 25års dag. Det var god mat, men dyr så det var inte klokt.
Vi gick vidare till Göteborg(inte staden utan puben) och satt på uteserveringen tills den stängde.
Alla i sällskapet utom jag och J drog sedan in på söder, men vi tog bilen hem igen.
Vi hade dock bara varit hemma i max 1,5timme när några från sällskapet gav upp sin krogsväng och åkte hem till oss istället. Vi satt och pratade till 2tiden.

Söndag
Jag, J, Loppan, Ante, Linnea, David Bowie, Krille och hans vovvar hade fikadag hemma hos oss. Vi åt glass och drack kaffe.
Vid 16,00 åkte vi fem förstnämnda och åt kinesisk och mongolisk buffé.
Jag hjärta Hoa Dong i Länna! Världens godaste buffé!
Åkte hem mot byhåla igen med cykeln i släptåg.

Nu ska jag ta och cykla litepå kvällarna.
Det är faktiskt ganska roligt att cykla bara man slipper krocka med någon nalle så.

Inga kommentarer: