onsdag 4 juni 2008

Har varit till Nagelfru A dag och gjort mig fin inför kommande hektiska event.
Det är så fullsmackat dessa två veckor så nu är det bara att spänna fast sig och åka.
Imorgon blir det student. Samma kväll drar jag till Stockholm för att fira nationaldagen.
Hela helgen i storstan.
På måndag börjar vi genrepen inför stundande skolavslutning.
På torsdag är det student igen följt av skolavslutning på fredag på dagen, studentfest på kvällen och studentfest igen på lördagen.
Så är det när de unga släktingarna blir stora.

Måste köra igång och packa väskan.
Jag ska ju åka direkt från studentfesten till storstan.
Jag hoppas det inte blir allt för sent jag kan komma iväg bara. Då blir jag ju så trött.
Det är ju ändå 50mil att köra.
Det brukar dock gå ganska så fort. Det är ju motorväg 78% av vägen.

Inga kommentarer: