onsdag 19 augusti 2009

Utöver Pussel-incidenten imorse så gick det riktigt bra att kliva upp.
Jag snoozade bara två gånger och sedn var jag faktiskt uppe och inne i duschen.
Vi somnade med tv:n på igår. Var lite hög volym och när jag vakande hittade jag inte kontrollen i sängen så det fick vara.

Känns lite konstigt idag att jobba utan J. Han har ju liksom funnits här på jobbet nör jag blivit kram och puss-sjuk. Nu ska jag måsta gå och längta efter honom ända fram till 17,30.
Han har fått den stora uppgiften att fixa middag till oss idag. Spagetti och skinksås.
Jag längtar reda hem till middag.
Ska hinna med träning ikväll också. Ska också bli skoj.

Måste bara säga att igår fylldes jag av ett fullständigt lugn och en hel massa varma känslor.
När lilla Melvin lekte på golvet, Milian låg på mina tuttar och sov, J smekte Milians panna och höll min hand, L och Ö satt i soffan och vi hade det bara lugnt och mysigt.
Då insåg jag vad total lycka kan vara.
Att få vara med dem man älskar allra mest.
Det har faktiskt inte alltid varit självklart i mitt liv.

Nu är jag lycklig och det är tack vare dig J!

1 kommentar:

Malin sa...

Tack tack det var snällt sagt, haha närå skämta bara