torsdag 20 augusti 2009

Jag sitter på jobbet och känner mig ensam så jag fyller i en lista(tror jag har gjort denna förr, men nya tider, nya svar vet ni)

Namn: Bodil Jennie Josefin Wilson
Smeknamn: Nenne, Bejbi, Nennie
Födelsedag: 24november
Ögonfärg: blå
Hårfärg: blond

FAVORITER
3 bästa: J, vänner, familj
Färg: svart och vitt
Plats: hemma i soffan
Land: Sverige
Författare: Stieg Larsson
Spel: Jag gillar de flesta familjespel och kortspel. På data är det Wow!
Drog: Vad svarar man på det?
Film /serie: Oj, favvofilmen är kanske Harry Potter-filmerna och serie får nog bli Sex and the city eller 2½men.
Affär: Gina Tricot och Ullared!
Tidning: Jag läser sällan tidningar, men tidningar med recept i är roliga.
Café: Finns inga hemma i Byhåla, men Cozy på söder i Stockholm är en favorit.

BRUKAR DU..
Gnälla: Nja, jag försöker låta bli
Skrika: Sällan
Sova: Oja. alldeles för mycket
Ha ångest: Förekommer fortfarande, men det avtar
Skada dig själv med flit: Aldrig
Vilja dö: Nejje. Livet är för värdefullt för det
Drömma mardrömmar: Det händer
Ta droger: Nejje
Försöka vara annorlunda: Nä, jag är som jag är. Om det är normalt eller annorlunda vet jag inte
Klä dig i svart: Jajamensan
Röka: Hmm. Det förekommer
Hata folk: Man ska inte hata
Lita på folk: Nä. Har väldigt svårt för det där med tillit.

HAR DU..
För många vänner: Nej. Jag har lagomt med vänner
Tvångstankar: Hmm, jag måste alltid ha jämt antal på volymmätaren på bilstereon. varför vet jag inte, men så är det.
Skada: Vad?
Färgat håret: Oja väldigt ofta.
Brutit några ben: Har brutit några fingrar och en tå
Några piercings: I öronen.
Gjort bort dig rejält: Det har jag säkert, men det bjuder jag på.
Bra självförtroende: Inte alls
Kysst någon: Jajamensan!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Japp. Till J innan jag gick till jobbet
Varit kär: Jag ÄR kär!
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Rymt hemifrån: Nej, jag tycker om mitt hem!
Gjort något olagligt: Jag kör ofta för fort

ÄR DU..
Förstående: Ja det tycker jag
Osäker: Ja!!!
Intressant: Det kan jag inte tänka mig
Hungrig: ständigt
Barnslig: Ja
Skoltrött: Nejje. Jag jobbar ju i skolan
Rolig: Har fått för mig att jag är det
Pratglad: Oja! Käften går i ett
Frågvis: Om jag vill veta något
Organiserad: Försöker vara
Hälsosam: Dåligt med det
Uttråkad lätt: Nja
Ansvarsfull: Ja
Besatt: Nä
Arg: Ibland
Laglig: Ja, förutom det där med fortkörningen då
Svår: Har fått höra att jag kan vara det.
Bra på att ge komplimanger: Ja det tycker jag allt
Bra på att få komplimanger: Jag tackar snällt, men kan ibland ha svårt att tro på det folk säger

VEM..
Saknar du: Linus
Kramade du sist: J
Vill du slå: Jag slåss inte
Kysste du sist: J
Skrek du på sist: Pussel
Vill du vara som: Jag vill vara mig själv med ett bra självförtroende.
Sårade dig sist: Någon som säkert inte menade det och inte ens själv vet om hur mycket det sårade mig.
Vill du bli galet full med: Jag vill se J galet full eftersom han fick se mig galet full.
Gjorde dig glad senast: J
Fick du sms från senast: J
Ringde dig senast: Mamma

HUR..
Går du: Med ena foten framför den andra
Svarar du i telefonen: Hej det är Jennie
Fördriver du tiden: Med att jobba, data, umgås med J och äta mat.
Mycket pengar har du: 112kronor finns på mitt konto just nu.
Bäddar: Jag bäddar sällan.
Många stör du dig på: Inte många alls. Man ska inte lägga ner energi på sådant. De är inte värd min tid!

Inga kommentarer: