måndag 24 augusti 2009

Inatt skall vi ha nattgäst.
Världens sötaste lilla Fanny skall sova hos oss.
Det är första gången hon stannar över så det är lite läskigt tror jag allt.
Tycker lite synd om lilla pyret när hon är lite rädd för mörkret.
Storebror J sitter nu med henne och hon skall försöka sova lite.
Imorgon skall jag följa med henne till skolan och J hämtar henne lite senare på fritids.
Även imorgon skall hon sova hos oss.
Tror nog det går bättre bara hon kommit på att det inte är läskigt.

Jag har tränat idag.
Det var rusktigt skönt och allt kändes bättre när jag svettades och inte behövde tänka på annat än just de steg som skulle utföras.
Jag tänker för mycket.
Jag vet det och försöker sluta. Har haft mycket givande samtal om detta med L och Bettan. De är så kloka och säger åt mig att ta saker och ting när de kommer. Inte fundera så förbenat mycket på saker och ting.
Jag mår bättre nu än någonsin och så känner jag varje dag.
Varje dag är den bästa.

Nu ska vi snart se på film. Jag misstänker att jag kommer snarka innan första kvarten har gått, men ett försök ska jag helt klart göra.

Hej så länge!

1 kommentar:

Mary sa...

Hej.. skönt att du mår bra... vad duktig du är då, som tränar.. har inte tränat på länge.. ska försöka i morgon.. puss puss