tisdag 11 augusti 2009

Nu är det tillbaka till verkligheten.
Jag har börjat jobba igen.
Suck, pust och stön.
I söndags var det förnekelse på hög nivå. Jag stannade uppe till 2 tror jag och kunde inte sova när jag lagt mig heller. Låg och lyssnade på när J sov en stund och pussade han i nacken innan jag la ner stor möda på att blunda och invänta sovstadium.
Så var det bara att kliva upp när klockan ringde 05,45.
Okej. Ja snoozade till 06,20
Jobbade fram till 14 igår. Då åkte jag hem och störtdök ner i soffan där jag somnade på mindre än 10minuter.
16,50 slog jag upp mina två blå igen och funderade vad som hänt. Jag var insnurrad i en fleece-filt och svettades som en tok.
Klev upp, duschade och åkte på jobbet igen och hämtade upp J.
Vi åkte till mamma och pappa och åt våfflor.
Väl hemma igen blev det soffläge och tv-tittning.
Idag känns det lite bättre att vara på jobbet.
Back to reality!

Inga kommentarer: