onsdag 19 augusti 2009

Måste bara säga att jag har de bästaste, finaste och snällaste kompisarna som finns!
Linda är min äldsta, bästaste kompis ever! Hon har även mina två ögonstenar Melvin och Milian.
Mallibrallan är underbar på alla sätt. Bästa, snällaste och finaste vän man kan ha. Också har hon världens gulligaste lilla Arvid och ett litet pyre i magen.
Mary, min Mary. Hon är också den snällatse och roligaste vän man kan ha. Hon kallar mig för SÄL (eller var det sär????) och bitch och det är ju alldeles underbart.
Elin, Emma, Alex, Tessi, Jenny. Ni är alla underbara.
Jag hjärta er alla!

3 kommentarer:

T e s s i. sa...

love you!
Gissa VEM som börjat jobba igen??
Och du lova ju att vara hääääär :/
PÖSS!

Malin sa...

Det var skönt för skälen att läsa! I love you!

Unknown sa...

Hello Jennie, cute blog picture. Hope you are having a great sumer. Love you.