måndag 3 augusti 2009

Jag har städat idag eftersom det nu inte blev nåt igår.
Har dammtorkat, städat toaletterna och kört igång tvättmaskinen.
Har även hunnit med att sitta ute i solen en stund, men så kom de ulliga små molnen och täckte över solen så då passade jag på att städa lite.
Dammsugningen sparar jag till J för den hatar jag verkligen.

Satt och skulle logga på Wow, men det verkar inte vilja sig just nu. Servern funkade inte och jag fick helt enkelt strunta i det hela. Ringde J och frågade vad det var för fel och han sa att det skulle nog komma igång snart.
Jag lovade och svor dyrt och heligt att jag skulle minsann INTE spela Wow bara för att J gjorde det. Titta på mig nu. Nu är det JAG som spelar och han som tittar på.
Jag skulle aldrig ha börjat. Nu är man hooked!
Fast jag får ju lov att erkänna att det är roligt. Roligt som bara den.

Nu skiner solen igen så jag ska passa på att steka mig en stund och sedan se om jag blir beviljad inträade i Wow-världen igen!

Inga kommentarer: