onsdag 19 augusti 2009

Pussel är ett piss-huvud!
Nu är djävulens avkomma hemma hos sin mamma med besked.
Jag och J delar på ett täcke(för det är mysigare så). Nu har familjemedlem nummer tre intagit min del av täcket och jag fick sova utan. Hade frostskadeor av fjortonde grad(minst) på ryggen och benen imorse.
Pussel var nöjd och tittade lite finurligt upp på mig när jag vaknade av att jag hackade tänder.
Klockan ringde i alla fall 05,00 och 20minuter senare var jag uppe och i duschen.
När jag kommit ut, torkat mig och började klä på mig hörde jag ett brak följt av ett klirr i sovrummet.
Pussel hade nu gjort ett fint litet skutt på mot tv:n och rivit ner en ljuslykta.
*Grin* den var inte dyr, men fin. Jag plockade upp alla glasbitar.
Försökte oroligt få J att somna om och småskälla på katt-fan som gick runt och såg oförstående ut.
Ja, nu är den lilla odågan på plats och jag tycker ju så mycket om honom även om satan själv måste vara far till honom.

Inga kommentarer: