torsdag 13 augusti 2009

Jag är så trött på mig själv så jag står mig upp i halsen.
Det är dags att bara ge upp nu. Sluta älta saker i skallen om och om igen.
Tänka: That was then- This is now!
Jag har fått höra att jag är totalt nollad på att visa vad jag känner och tänker.
Jag vet. Jag tänker att det är ju mina problem.
Varför visa att saker och ting stör mig eller gör mig ledsen.
Det är inte meningen att vara instängd eller svår.
Det är bara VÄLDIGT mycket saker som snurrar runt i min skalle i flera tusen kilometer i timmen.
Försöker våga visa vad jag känner.
Jag ska bli bättre på det!
Jag lovar!

2 kommentarer:

Ewa sa...

Jag har insett att de där med å visa va man känner å tänker är ett jätte stort projekt! De är många som inte kan de och de är nått man kan få jobba jätte länge med. Jag jobbar för fullt för å hitta balansen mellan å säga vad jag känner å ändå inte klaga/provocera. Du kommer att hitta din väg till visa dina känslor. Du har ju kommit en bit påväg bara genom att hitta till J. KRAM

Mary sa...

Tycker som Ewa. Att du har J säger en hel del om hur långt du ändå har kommit. Även om en väg kan vara lång så har du kommet en bit på väg. Ibland tror jag man behöver backa och man måste få älta ibland. Hur kommer man annars vidare. Men jag är så glad och stolt att du har kommit så långt som du har. Du är en vinnare..Saknar dig så jävla mycket..
Puss på dig du är bra precis som du är och en av dom snällllllaste människorna jag känner..