tisdag 18 augusti 2009

Idag har L med familj varit här på middag.
Vi åt kycklingrulle med ruccola. Äkta gott var det.

Idag har vi även varit och hämtat hem Pussel-katt.
Mamma och pappa har åkt till fjällen så han har flyttat hem för några dagar.
Han verkar inte helt missnöjd över att få byta fria utekiss mot lådtoalett.
Han filosoferar runt och har tagit en tugga av J´s lår i trappan.
J och Pussel har en speciell relation. Jag vet inte varför, men Pussel har en förkärlek för att sätta tassarna (och ibland klorna) i J´s ben och J skriker och puttar bort honom.
Detta kan pågå ett tag.
Imorgon ska de dock spendera hela dagen tillsammans och försöka bli sams när jag är på jobbet.

Terminen startar imorgon. Ska bli skönt att få tillbaka lite rutiner. Jag jobbar HELA dagen.
6-17,30 ska jag befinna mig på jobbet.
Har lagt tillagningen av middag påJ eftersom jag måste äta direkt när jag kommer hem för att hinna äta och vara på träning till 18,55. Det fixar han fin fint.

Nu ska jag ta en dusch och sedan är det nog sängen som gäller.
Har förresten fått till tv:n i sovrummet så nu kan jag somna till diverse program alla kvällar.
Yay!!!

1 kommentar:

Mary sa...

längtar efter dig.. hoppas det går bra att jobba. Pusss