måndag 31 augusti 2009

Fyllde i en lista som jag hittade hos Fade

Har du städat någonting idag? Nej det har jag inte hunnit med
Har du börjat planera julen än? Jajamensan. Många man ska hinna med på kort tid. Krävs planering.
Vad åt ni till middag idag? Har inte ätit ännu, men det blir kycklingspett med ris och sås
Vad ska du göra i helgen? Vara toastmaster på min brors 40års-kalas
Vad är den godaste dryck du vet? Saft
Vem drömde du senast någon romantisk dröm om? J
Morgonpigg eller kvällspigg? Morgonpigg för det mesta, men kan överraska och hålla mig vaken längre än midnatt ibland.
Vilken är din favoritmaträtt? Min egen kycklingrulle(om man får vara ego).
Vad heter ditt/dina barn? Har inga barn ännu.
Sommar eller vinter? Sommar när solen skiner.
Gillar du att vara ensam? Nejje. Jag hatar ensamheten
Vad tycker du om tandläkaren? Mest ingenting. Han tittar i min mun ibland och har hittills endast förkunnat att jag inte haft ett enda hål på 27år.
Hur ofta och hur länge sitter du vid datorn? Några timmar per dag
Icq eller msn? Msn
Hur många barn har du/ni? Inga
Vilken svensk dialekt tycker du är fulast? Skånska är inte vackert tyvärr.
I vilka länder har du/ni varit i? Sverige, Norge, Usa och så Kanarieöar och Cypern.
Hur du några syskon? Yepp. En biologisk och två fostersyskon
Har du ngt sommarhus/vinterhus?Både och. Ett hus i fjällen och ett vid vattnet
Vilken frukt föredrar du? Är inte såmycket för frukt, men banan och äpple funkar.
Hemma kväll eller utekväll? Jag tycker om att vara hemma.
Vad heter du i förnamn? Jennie
Vad lyssnar du på för musik? Det som Spotify slumpar fram i mina listor
Vilken tv serie kan du INTE missa ett enda avsnitt av? Jag är inte fast i någon serie så jag kan nog missa allihopa
Favoritfärg? Svart och vitt
Hur många är ni i familjen? I familjen S/W är vi just nu tre.
Vad ska du ge barnet/barnen i julklapp? Oj, har massa ungar att köpa julisar åt så det vet man aldrig.
Vad ser du fram emot? J ska fylla 25 och jag ska fylla år, det är jul i december och det finns massa saker att se fram emot.
Vad är det mest romantiska du varit med om? Oj. J gör en massa saker för mig hela tiden. Varje dag är underbar!
Vad har du för parfym?Jag varvar mellan DKNY-Green Apple, Elizabeth Arden-Shimmering och Marc Jacobs-Daisys
Vilken pryl i ditt hem skulle du inte kunna vara utan? Min dator
Vad önskar DU dig i julklapp i år? En ny dvd skulle jag vilja ha, en systemkamera och så ett PS3.
Trivdes du i skolan? Ja det måste jag nog säga att jag gjorde. Jag tyckte om skolan.
Om du fick välja vilket yrke som helst, vad skulle du vilja vara då? Fröken.
Har du husdjur (vad)? Pussel katt
Har du kastat något nån gång som du ångrar? Oja, när jag skulle flytta till Stockholm blev jag tvingad att kasta massor av saker jag ville behålla.
Hus vs. lägenhet? Jag älskar mitt Oakalley. Radhus är bra det.
Vad gör ni helst en lördag kväll? Myser, tittar på film eller hittar på nåt skoj.
Vad är det finaste någon sagt till dig? Du är det bästa som hänt mig!
Vad skulle du göra om du vann en massa pengar? Ge en del till familjen, betala av mitt och Js studentlån och sedan skulle vi resa bort.
Festar du mycket? Inte alls. Jag tycker bättre om att vara hemma.
Gillar du åska och blixtrar? Nej nej. Inte sedan åskan slog ner hemma när jag var liten och ensam.
Vilket djur skulle du vilja vara? Jag skulle vilja vara Pussel-katt. Han är superbortskämd och har det väldans bra.
Dricker du kaffe? I såfall vilken sort är favoriten? Kaffe är inte min grej. Dricker det inte.
Är du kär? Oja!
Har du blivit utsatt för något brott? Yepp.
Vad är det äckligaste du vet? Ormar
Har du fobi för sjukhuset? Nä. LÅg ofta där som barn.
Vad är den äckligaste maten du vet? Allt som kommer från vattnet.
Hur gammal är du? 27

Inga kommentarer: