lördag 8 augusti 2009

Idag har jag varit på mässa.
Det fanns MASSA saker att titta på.
Efter tre timmar insåg vi att det inte kommer räcka med en dag så vi bestämde oss för att stanna en dag till.
Imorgon ska jag få min bästa present ever.
Jag ska få mig ett par Ugg stövlar.
Har ju snokat på dessa stövlar i tid och evighet, men sanningen är den att ha de är INTE billiga.
Nu är det så att det finns en moonter på mässan som säljer just Ugg skor av äkta vara.
Hejja hejja.
J ska köpa ett par åt mig imorgon.
Vem har världens bästa, snällaste och underbaraste pojkvän?
Jag så klart!!!

I övrigt köpte jag idag:
Ett par örhängen
Armband
Diadem med dödskallar på
Två ringar
10 par strumpor

Just nu sitter pojkarna och intar öl. Jag har fått i mig några tequilarose, men ska ju kunna köra imorgon så det har bara varit findrickning.
L med familj är också här uppe så jag och J åkte och hälsade på dem en sväng tidigare ikväll.
Imorgon ska vi möta upp dem, mamma, pappa och kusin med familj på mässan.
Vilken bra helg det här är!

Hej så länge!

Inga kommentarer: