tisdag 11 augusti 2009

Är jag elak?
Frågan har poppat upp i min skalle mer än en gång.
Jag vet att jag är orättvis, egoistisk och dum, men vad ska jag göra?
Det är egentligen inte min mening att vara alla dessa saker.
Man bygger sina förväntningar på tidigare erfarenhet och med tanke på mina tidigare erfarenheter så har jag en del problem med mig själv.
Att lita på en annan människa är det jag är allra sämst på och det beror som sagt på flera olika saker.
Erfarenhet, osäkerhet och totalt uteblivit självförtroende.
Ändå ska ni veta att J är nog den människa jag minst av allt tror skulle såra mig medvetet.
Han är den snällaste, bästa och finaste som finns.
Jag har faktiskt så pass mycket vett att jag skäms för att jag är så orättvis ibland. Jag skäms som en hund.
Förlåt mig!
Jag jobbar som sagt på det!
Tack för att du står ut med mig!
Du är bäst!!!

1 kommentar:

Ewa sa...

Du är inte elak! Du har bara dålig erfarenhet från allt som hänt! Du är ju snällaste bästaste kusin Jennie!!