torsdag 20 augusti 2009

Inatt hade jag en dröm som var både läskig och lite mysig.
Jag var gravid. Hur jag hade kunnat missa att magen växt som bara den förtäljer inte drömmen, men nu var jag i alla fall ordentligt rund.
Jag tog ett test och jodå det var positivt.
Jag hade ju inte en aning om hur länge jag varit på tjocken så det blev lite kaosit i min dröm där ett tag. allt som måste fixas. Man måste ju ta reda på hur långt man var på väg och allt som skulle inhandlas.
Var dock en lite läskig dröm för jag drömde verkligen att jag kände på min mage. Att den var rund som en liten boll.
Fick skäll av både mamma och svärmor för att vi inget sagt, men jag hade ju ingen aning själv.
Ja, vilken dröm det var. För som sagt en DRÖM var vad det var!!!
När jag vaknade var jag nästan tvungen att titta under täcket om jag var tjock eller inte.
Det visste jag ju att jag inte var så jag somnade om och sov tills klockan ringde.

Inga kommentarer: