söndag 30 augusti 2009

Jaha så var det söndag igen. Tiden går fort när man har roligt.
Igår var jag faktiskt ut för första gången på mycket länge.
Det var fyra år sedan sist jag var ut i S,vall, men nu var det dags.
J skulle följa med sin kompis Jimmy på något och jag åkte till Emma på förfest.
Jag, Alex, Emma, Elin, Linda H, JOchen och Kristian hade riktigt roligt.
Det trillade in och ut lite annat folk också.
Väl ute dansade vi en hel massa.
Jag hade sån tur att J hade kommit på samma hak som mig. Jag har lite ångest fortfarande för det här med att gå ut, men det funkade ju fint.
Jag hade superroligt och en och annan rosa panter fick rinna ner i strupen.
Vid halv 2 gick jag och J och åt oss en kebab, Tog en taxi hem till Jimmy och somnade som två stockar.

Idag har vi inte gjort mycket alls. Beställde hemkörning från Bite Line, tittade på Ice age 2 och åkte hem.
Nu sitter jag och spelar lite wow och vi skall äta glass.
Jag kör min Ben & Jerry´s med choccolate fudge brownie och J köpte en New York... någonting. Så nu har vi varsinn liten ask att äta ur.

Hej så länge!

Inga kommentarer: