fredag 10 juli 2009

Sådär ja, Nu är det dags,
Jag har stängt av mitt förprogrammerade larm och semetsern har trätt in!!!!!!
Jippie!!
Jag ska absolut inte göra nåt första dagen. Eller jo, Jag ska ut och gå nån imme för J ska jobba. Sen ska jag hem och rensa ur garderoben,

Känns i alla fall hur skönt som helst att det nu är fyra veckor kvar tills jag måste ställa klockan för jobb igen.

Idag är det ganska tråkigt här hemma, men det kan vara skönt det med.
J spelar data som bara den. Jag datar på tv:n och funderar på om jag ska lägga mig på soffan ett tag och bara sova lite till några avsnitt av Vänner!

Man blir lite konfunderad ibland när man hör att han sitter och pratar på och jag fattar inte vad han säger.
När jag säger va får jag bara ett flin och inser då att det inte är mig han pratar med alls.
Han pratar i sina lurar med någon annan liten nisse iklädd andra lurar.
de är allt bra söta de där spelfantasterna.
Hejja dem!

Jag håller mig utanför sådant spel och game:ar på King där jag slipper prata med någon annan förutom mig själv.

Nu ska jag inta ryggläge på soffisen.

Hej så länge!

1 kommentar:

Ewa sa...

Tack för grattis sms:et!! Och ha en trevlig semester!! Kram