onsdag 15 juli 2009

Jag har vart ganska aktiv såhär på morgonkvisten.
När J gick till jobbet, följde jag med och gick ut och gick en timme i solskenet. Skönt att få det gjort på morgonen liksom.
När jag kom hem satte jag mig på trappan ute oxh läste tidningen och vet ni vad?
Jag har fått dagens ros! Yay! Tack snälla Hanna med familj för den.
Vidare tog jag Duppen till affären och handlade mat för några dagar. De sålde även jordgubbar för 10kr/liter. Jag köpte 3liter.
Hemma igen var det dags för nästa städ-attack.
Jag rensade ur kylskåpet och skafferiet. Ordnade till på hyllorna så allt stod i ordning och nu är det så fint så.
EN godisskål på köksbordet och en ny duk.
Solen skiner ute och jag ska nog byta om och sätta mig ute en stund innan det är dags att hämta J.

Hej så länge!

1 kommentar:

Elin sa...

Hämta J?! Nu får du ge dig! Han har väl två friska ben?? =)