torsdag 2 juli 2009

Dagen har varit lika varm som vanligt.
Jag jobbade 7-12 idag . Hade tänkt åka hem , väcka upp J och åka till stugan för bad, men någonstans på vägen råkade jag somna på soffan.
Sov som ett barn och snusade kudden medan J fick titta på tv.
Väcktes av mobiltelefonen bedömt en timme senare.
Då packade vi in oss i bilen, åkte och hämtade J´s lillasyster Fanny och drog till stugan för bad.
Det var så skönt att bada. Jag skulle kunna leva i vatnet när det är så fint väder.
I love sommaren när den är såhär fin.
Efter badet åkte vi till J och åt middag. Sedan var det dags för Bollibompa. Sommarlov med Nic och Ola är ju hur roligt som helst, Jag skrattade hela tiden.

Efter bolli var det dags för Fanny att sova och J skulle natta så jag åkte hem och fyllde tvättmaskinen. När den var startad åkte jag till stugan igen och blev bjuden på jordgubbar med vispad grädde och chokladsås. Mumsit!

Nu är jag hemma igen och har startat en ny maskin som jag ska vänta ut innan det är dags för sova.

Ja, det var min dag det Hur var eran?

Hej så länge!

Inga kommentarer: