lördag 4 juli 2009

Igår var det sista dagen jag jobbade i köket innan semestern.
Nästa vecka ska jag jobba med ungarna och sedan är det fyra veckors semester som gäller.

Efter jobbet åkte jag hem, duschade och åkte bort till J. Han,jag och Fanny åkte till S.vall för att besöka gatufesten.
Vi mötte upp J´s kompis Henke. Han var också sugen på dags-häng inne i stan.
Jag och Fanny åkte en liten berg och dal-bana och sedan var det virvelvinden som gällde. Jag passade dock på den så det blev J som fick ställa upp inte mindre än tre gånger.
Vi köpte lotter, tittade på Krämen och Giraffen och köpte helium ballong.
Den första ballongen vi köpte råkade hamna på J´s cigg och gick såklart sönder så det var bara att leta upp ballong-försäljaren och köpa en ny.
Donken blev det såklart. Viktigt när man är i S.vall.

Fanny ska åka karusell!


Väl hemma igen bjöds det på marinerad oxfilé och potatisgubbar. Supergott såklart!
Tittade på bollibompa och läste Bamse för unge innan vi åkte hem.
Jag lyckades somna på soffis och J fick data och titta på tv.

När jag snarkat klart tittade på på. Patrik 1,5. Den var riktigt rolig.
Kom i säng ganska sent, men det gör inget. Vi hade en riktigt mysig dag och kväll så det var det värt!

NU ska jag ta och leka med kidsen som sitter på golvet.
Vi ska snart åka ochköpa blommor och plantera.

Hej så länge!

1 kommentar:

mary sa...

SER ut som att ni har de bra,, njut av semestern Puss