torsdag 2 juli 2009

DIN/DITT FÖRSTA:
Operation: Har inte gjort någon ännu och hoppas slippa göra det ever!
Piercing: Öronen när jag var 6år och piercing i naveln när jag var 24.
Sport: Jag avskyr alla sporter, men den första jag själv utövade var nog slalom.0
Husdjur: Har alltid haft hundar. hade en St Bernard och en tax när jag föddes. MItt första egna var en vildkatt jag bar hem när jag var 5år.
Semester: Utomlands var till Lanzarote 1987
Konsert: Första jag minns var Orup någon gång på 80-talet. Har dock aldrig varit på en större konsert. Om det räknas så fick jag tre stora på en kväll nu på Metaltown.
Kärlek: Var nog någon av pojkarna i klassen på lågstadiet.

JUST NU:
Äter du: Ingenting. Jag är mätt.
Dricker du: Inte heller någonting.
Ska du: Snart sätta mig och kolla in på King.com. Det var länge sedan sist.
Lyssnar du på: No Doubt- New (spelas i min oldies-lista på Spotify).
Väntar du på: Att tvättmaskinen ska bli klar.
Tittar du på: Dataskärmen.
Har på du på dig: Tröja och trosor (byxorna åkte i tvättmaskinen)

DIN FRAMTID:
Barn: Ja det hoppas jag få några stycken.
Giftermål: Spelar mig faktiskt ingen roll, men får jag frågan så....
Karriär: Tänkte jag skaffa mig, men är ganska nöjd med mitt jobb på fritids.

VAD DU FÖREDRAR:
Kramar eller kyssar: Kan man inte få båda?
Kortare eller längre: Längre.
Snygg mage eller snygga armar: Är inte speciellt viktigt, men armar är trevliga.
Busig eller lydig: Busig

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Icke det. Det vågar jag inte.
Tappat bort glasögon/linser: Nä. MIna brillor ligger fint på bordet bredvid sängen trots att de borde sitta på näsan.
Brutit ett ben: Några fingrar och tår, men annars är mina ben hela.
Rymt hemifrån: Nä, jag trivdes hemma hos mamma och pappa jag.
Röntgats: Jadå. Nacken efter en bilolycka och hjärnan när de skulle undersöka om jag led av epilepsi som barn.
Krossat någons hjärta: Inte medvetet i alla fall.
Nobbat någon (som haft känslor för dig): Ja
Gråtit när någon dött: Oja!!

TROR DU PÅ:
Kärlek vid första ögonkastet: Tror på attraktion vid första ögonkastet.
Gud: Jag vet faktiskt inte.
Mirakel: Jag hoppas på dem ibland.
Aliens: Tror inte v är ensamma i detta universum, men vad som finns mer har jag ingen aning om.
Magi: Nej. Fast jag kan inte förklara hur de bär sig åt.
Ett himmelrike: Jag tror på något efter detta. Vad det är har jag inte en aning om.
Tomten: Nej
Änglar: Ja
Transformers: Ja, dem har jag sett på tv.

BLANDAT:
Är du kär i någon? Oja! Långt ovanför öronen också.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland, men jag tycker om mitt Byhåla.
Tycker andra att du är attraktiv? Det har jag inte en aning om. Har inte frågat.
Dricker du alkohol? Det kan förekomma intag av rusdrycker.
Använder du droger? Icke det.
Vilket schampo använder du? Loreáls silverschampo
Vilken parfym använder du? Varvar mellan DKNY´s Green apple och Marc Jacob´s- Flowery
Vad är du rädd för? Ormar och döden.
Gillar du att tvätta? Jag tvättar inte. Det får tvättmaskinen göra, men jag tycker om rena kläder.

Inga kommentarer: