lördag 4 juli 2009

Avsluta meningarna...

1. Jag har insett att min senaste kyss... var alldeles underbar och bara en i raden av underbara kyssar.
2. Jag lyssnar på... det spotify ger mig.
3. Jag pratar... ofta och mycket.
4. Jag tycker om... att vakna upp bredvid J.
5. Min bästa vän är/var... L
6. Min första riktiga kyss... var länge sedan
8. Jag avskyr när folk frågar... saker bara för att de är skvallersjuka.
9. Kärleken är... underbar!
11. Jag gillar att... äta glass, pussas och leka med ungar.
12. Jag kommer aldrig att... bli bitter.
13. Jag är hemligt förälskad i... ingen alls. Jag är helt öppet kär.
14. Sist jag grät var... igår när jag tittad på Patrik 1,5.
15. Min mobiltelefon är... snygg, praktisk och lättanvänd.
16. När jag vaknar på morgonen... ler jag.
17. Innan jag går och lägger mig... kollar jag så klockan är ställd.
18. Just nu tänker jag på... att jag ska gå upp och se om J tänker kliva upp eller sova ett tag till.
19. Bebisar är... det underbaraste som finns.
20. Idag har jag... ungar att leka med hela dagen.
21. I kväll ska jag... förhoppningsvis mysa och kanske dricka lite tequila rose.
22. I morgon kommer jag... bara ta det lugnt.
23. Jag vill verkligen... vara såhär lycklig resten av livet.

Inga kommentarer: